Sunday, February 4, 2024

3 Kali Pindah Kedai Lepak Dengan Abg Apek Celup

 hello eberibodii..

celoteh celoteh pagi... 

ekceli aku baru balik subuh tadi..

gara-gara keluar lepak dengan si Abang Apek Celup ni. 


pkol 10 lebih ke pkol 11 lebih macam tu dia tepon..

saja tanya khabar katanyaa.. 

borak borak itu ini... sampai la tetiba dia tanya.. 

" awak... lapar tak?? dah makan ? " 

me like... ehhh.. pkol 11 lebih.. malas betul la aku nak makan..

tapi kita macam faham la hint dia tu.. nak ajak keluar la tuu.. 

so... aku jawab " tak.. malas makan " 

him : oo.. x lapar eh.. nak minum tak? 

me : ehh.. kenapa.. nak ajak keluar ek

him : ye laaa.. nk ajak keluar la.. awak nk ke tak nak? kang saya ajak ajak awak tetiba tak nak kang saya susah. 

me : jujurnya malas... kenapa

him : alaa... jom la.. dah lama tak keluar. 

me : lama ke keluar?

him : sejam dua.. keluar makan borak2 then kita balik la. 


dan... aku pon agree.. dia ajak keluar makan.

more into aku teman je laa. 

opkosss dia datang amik.. aku nak drive? memang tak keluar laaa citer dia. 


so.. dia amik.. bawak gi kedai makan..

tu dia pikir sendiri laaa.. sebab aku bukan kaki lepak memalam dah sekarang

kedai mana buka lama pon aku x pasti.

dia bawak gi kedai tomyam.. dia order makan.. aku.. order air je..

teman dia je kan.. 

pas dia makan segala... kedai dah halfway tutup..

tapi.. abg apek celup ni pulak macam tak puas borak.. 

so.. dia ajak pergi lepak kedai makan lain lak.. 

aku ye kan je laaa.. 


kedai kedua ni .. mamak.. 

dekat2 dengan kedai tomyam tadi..

tapi.. masuk kedai ni.. dia cakap minum je.. makan tak ada.. 

yang kelakarnyeee.. masa dia tgh minum minum tu..

kedai pon dah nak tutup.. 

member bengang.. hahahahaa.. 

tak habis puas borak kedai dah tutup...

so.. dia habiskan juga la separuh air... pastu dia bayar and ajak pergi. 


tapi.. dia macam tak puas borak lagi..

dia ajak pergi kedai ketiga.. mamak juga.

haaaa.. sini la destinasi akhir kita..

dia order air lagi.. 

dan kitorang pon sembang dan sembang dan sembang.. 

tanpa sedar.. jam nak dekat pkol 5 lebih.. 

sikit lagi nak subuh... 


nak dekat subuh baru la topik yang nak dibualkan tu selesai..

dan dia hantar aku balik..

buat hal betul la dia ni.. 

ni la ekkk.. bila lama x jumpa.. dia macam lepas geram nak borak memacam.. 

sabarrr je la ekk. 



No comments:

Post a Comment