Friday, July 23, 2021

Tersentap Dada Ini

Dear Diary, 

dalam aku menunggu detik untuk meeting admin malam ni... sekali lagi, aku menduga kesabaran diri sendiri bila mana aku membaca posting dari abah. katanya tak ada yang iktiraf dia. tak ada yang paham dia. sungguh aku kompius. 

bila ajak borak, dia mengelat. kata itu la ini la.. jadinya.. aku yang overthinking sendiri jadi marah sendiri. dan sekali lagi dada aku rasa sakit . rasa perit bila bernafas, rasa macam tersentap dada ini saat bernafas, badan menggigil sejuk, badan bagaikan hypothemia, gigit menggigil sakit bagaikan dikancing gigi tersebut. kerana jam waktu tu pkol 4.30 petang macam tu.. selepas diurut2 dada tak mahu surut, aku putuskan untuk tidur. dengan tidur saja mampu untuk aku hilangkan rasa sakit ini. 

bila terjaga dari tidur, abah ada tinggalkan dm panjang berjela. meluahkan rasa. ehh pandai lak orang tua mengadu luah rasa. tadi sebelum taip pepanjang kat post twitter tu tak pandai pulak. jadinya aku pon layankan aje orang tua ni. opkos ade juga aku luahkan rasa. bila mana process meluahkan rasa dia terskip satu process "Luahan Pada Kawan" baru ke public. dia akhirnya terasa dan start marah semula. katanya semua apa yang dia buat tu salah .. serba salah.. sedangkan dia lupa agaknya.. impak yang dia berikan hasil ciapan dia juga agak berbahaya. aku salah satu mangsa kesan impak tersebut. 


Love, 
Chentaa Hatii 

No comments:

Post a Comment