Monday, October 10, 2022

Redbox Party & Ms Angel Sugar Rush


this is very the unplanned plan.. 
hahhaa..
kesahnya aku keluar dengan Ms Angel..
teman dia dobi then pergi makan..
sekali kena sidai dengan dia 2 jam.
mau mengamokk aku.. 

then... Ms Angel ajak masuk space.. 
masa dalam tu tetiba abang Putra masuk..
dan selamba badak laaaa aku tanya..
"abang.. kata nak ajak pergi karok.. jadi ke?" 
dan tetiba.. bende jadi.. 
hahaha.. jem membe.. 

setelkan Ms Angel punya dobi...
then.. ayuh la kita bergerak berjemaah ke Redbox EMpire Subang

 

sampai je kat Redbox Empire Subang tuu.. 
book bilik..
bila toleh belakang.. ehh.. Logan pon ade..
hahahhaa.. lajuu je dia sampai. 

and the karaoke party begins... 
nyanyi bagaikan tiada esok.. 
tu normal laaaa.. 

and Ms Angel karaok yeee..
sekian lama dia menyorok di balik microphone.
ni dia dh boleh nyanyiiiiii sorang.. oh yeahh.. 
and paling tak boleh belah.. dia sugar rush ~!! 

habis air orang dia taram kasi habisss.. 
memula aku x perasan..
dia minta tambah air.. aku pon tuang laa.
x lama lepas tu .. dia minta tambah air lagi.. aku tuang lagi..
tapi dalam hati dah terdetik.. laju betul bdk ni minum.
pastu tetiba aku perasan cawan aku air sikit..
cawan dia air banyak.. 
aku tempelak la dia..

aku geram.. aku tuang balik air tu kat cawan aku.. 
and sorok cawan aku dari dia..
dia marahh ~!!!.. 
aku dulik ape....
tekak sugar rush dia je nak kira... 
abisss orang sat lagi kering tekak nyanyi lagu tinggi sape nak nolong ???  x kira~!!! xmo bagi dia..

hahahhahaa... and as i think...
ade orang lain yang minta air sbb kering tekak padahal lagu lain ada lagi.. 
aku bagi pada yang berhak je.. 
padan muka Ms Angel. 


No comments:

Post a Comment