Wednesday, October 26, 2022

Mimpi Mewah mewah with friends

 td aku bru terjaga dari mimpi...

pergi check in bercuti ramai ramai...

seronokkkkkk.


weols try hotel satu ni.. 

sebab dalam citer ni.. pilih hotel tu sbb ade event kat situ. so, alang alang tu dok situ sekali.

hotel  ni mcm prestige la gituu..

sbb bsr. n laman luaass.

each room ade their own private swimming pool lg


for my team.. kitorang amik 3 bilik..

dpt 1 bilik kat bawah.. n 2 bilik tgkat atas

kat tingkat atas tu bilik dia ok.. ade siap kitchen.. working space n bla bla bla.. 

yg bilik bawah.. bilik aku.. swimming pool spacious gila. 

then kat dpn tu ade mcm kerusi blh duduk ramai ramai..


setiap bilik tu dah set duduk berdua. 

but aku dok sorang sbb sorang xjd stay. 

kebetulan ade sorg tu dtg bwk isteri n ank2..

so aku ajak the wife n few kids stay bilik aku.


then, ptg tu.. kitorang lepak belah bawah..

dekat dgn bilik aku ramai ramai..

then.. kitorang dpt pakej yg siap dgn makanan sekali.

petang tu terasa lapar.. nk amik makan.

tengah amik makan tu.. erm. terserempak dgn kwn2 baik zmn sekolah.. sambung gossip.

ada amalia, aminah, n farah honey

yg 2 org tu saja dtg singgah je..

yg sorg lg dtg dgn family besar duduk kat bungalow.


hmmm.. lama juga x jmpe diorang.. 

ghinduuu.. 




No comments:

Post a Comment