Wednesday, July 5, 2023

Cerita Majlis Sambut Menantu Si Aluq

 adik aku yang no 3 tu kahwin.. 

if korang tengok post yang lepas lepas.. boleh kot nampak..

bab gambar.. aku malas nak tempekkkk gambar dah..

hahahha.. dasar pemalas !! 


bende pasal preparation kahwin ni.. dh start 6 bulan lepas..

with plan yang lead by mummy..

yang sentiasa berubah..

ohhh peninnngg.. banyak kali juga aku kena scam dengan mummy 


dewan tu mummy dah book awal.

and sejak 3 bulan sebelum majlis.. memang akan ada trip ke Melaka untuk tengok dewan..

untuk bincang.. 

untuk pilih pilih and decide.. and semuanya aku x pegi..

walaupon katanyaaa aku project leader.... katanyaaa.. 


and for doorgift tu.. mummy keep on ubah and ubah and ubah,,

tapi.. dok la meratip nak buat tu .. nak buat ni.

nak buat camni.. tapi ratip di mulut.. tangan tak jalan.. 

hahahaa.. i is pening.. 

dia nak suruh aku orderkan..tapi order air liur.. mana jalannyaaa..

kalau takat cost RM 200 boleh la lagi aku cover..

tapi.. cost dia beribu ribu.... tak dapat nak nolongnyaaa.. 


huhh.. penatt lak cerita panjang ni..

kita sambung nanti boleh??

gimme a break sat naa. 



No comments:

Post a Comment