Friday, July 14, 2023

Pickzza Date With En Shuben

semalam kan... aku date dengan En Shuben. 
kisahnya semalam sajaa gegedik kacau orang
dia tengah kerja.. aku selamba call.. 
i dont expect him to pick up the fon.. tapi eh tetiba dia angkat. 

bila dia angkat call tu.. kita sesaja la gegedik.. 
saja nak annoys him.. . ehh dia melayan lakk

sedap je En Shuben ni menonggeng kat kedai orang ehh

Me : Rindu.
Him : bistu.. nak jumpa? 
Me : boleh juga.. 
Him : mana?? tapi malas la Mytown 
(dalam hati nak ajak pergi mytown..) 
Me : mana? 
Him : ko decide laa.. kalau susah tak payah jumpa. 
Me : alaaa.. x kesian ke kat wife ko ni.?? 
Him : cepat laa.. decide.. 

after a smoll discussion..
akhirnyaaa ke Mytown juga. 
sebab... kat Mytown ade banyak tempat i can jalan cuci mata  while waiting for him. 
ye laa.. he only meet me after Maghrib.. basicall around 8 - 8.30 pm
aku balik kerja pkol 5... basically 5.30 or 6 pm mcm tu dah sampai..
ape den nak buekk kat AEON Maluri tu. 


put aside for that.. now nak story pasal our dinner. 
kali ni kitorang try PICKZZA. kat level B1
haaaa.. yang kedai ni lalu kat my tiktok and twitter few time.
and opkoss.. Shuben jadi mangsa aku ajak teman makan. 
dia say Okey.. so why nottt



Pickzza ni dia macam customise your own pizza.
ade 2 jenis size pizza..
and we choose the big one.. and make it half-half portion..
half for him.. half for me. 

process filling up the pizza
biasaaalah.. yang nampak fancy tu Shuben punya. 
yang marhaen tu aku punya.. 

pastuuu.. 
konsep dia ala ala pilih macam Subway..
but put in on the pizza.. 
dia pilih laaa nak base sauce ape. 
nak sayur apa..
protein dia ape.. topping dia ape..
dia punyaaa....dia pilih.
aku punyaaa.. aku la pilih.. 

si shuben ni punya gila tamak.. dia amik unlimited protein.
tak mahal pon add on harga dia..
berbaloi juga..
and ko tahu.. memang bertimbunnn laaaaa kat pizza belah dia.
aku lak memilih aku nak apee..
ahhahahahaa. 



taraaaa.. inilah hasilnyaaaa.. 
yang membukit tu owez Shuben punyaaa.. 
masa diorang letak tu.. aku dh risau..
sebab.. membukit.. mesti beratt.. 

tapi okey laa..
total price for this pizza is RM 37.90 
for 2.. with unlimited veggies 
and unlimited protein. 
puas hati.



and what i afraid off tu memang terjadi.
doh roti dia tak la keras.. and the pizza tu x memegang sangat dia punya protein. 
so.. bila angkat.. hamekk.. berjatuhan laaaa.. 
pepandai laaaa ko nak makan. 



last last si shuben ni makan macam makan nasi..
naseb dia laaa.. janji boleh makan.
and dia cakap sedappppp.. 
sukkaaaaa je dia. ok la kan. 


dia kata dia suka.. and dia puas with the outcome of his pizza. 
im glad too. 

lepas makan.. kitorang dduk berbual kat taman belah luar..
dok citer tu ini.. 
dok sembang sembang...
dah puas sembang.... kitorang pon balik.. 



lepak dengan shuben.. jangan harap la nak balik cepat..
seronok sembang..
seronok luahkan semua benda kat dia.
at lease release sikit laaaaa stress dalam kepala hotak ni.
tengkiuu  buddy... 



 

No comments:

Post a Comment