Sunday, September 3, 2023

matta fair

 

good morning eberibodi. 
it is a good day i guess.. 
semalam.. aku dengan Ms Angel dok berjalan sakan
kami pergi MATTA FAIR

saja nak tengok deals ape yang best untuk aku & kawan kawan pergi berjimba.
biasalahhh.. single kan..
kita ajak kawan-kawan kita laa..
if ade shuben.. kita ajak shuben sekali.. 


dan.. masuk masuk jee..
terjebakk.. tak plan pon nak beli tix ni at first..
tapi... tetiba sebab nampak macam best... beli..
sekali 5 tix lak tu aku borong.. 
naseb laaaa expired date dia tahun depan..
boleh rancang macam macam lagii.. 


next... yang ni si Ms Angel nak.
Museum date kata dia..
hahhahaha..
yang ni beli sebab murah.. murah gilaaa gilaaa
and ni kitorang beli 4 tix je..
kengkonon double date.. 
expired Mac 2024.. 
sempat laaa kan aku nak pergi cari boyfennn ajak teman 
kannn kannn kannn


ni pelaburan yang paling besarrr..
lebih RM 500 aku belanjakan untuk ni...
kalau tak balik return.. kompom aku murung seminggu.. 

ni kenkonon nak pergi berjimba dengan kengkawann..
so.. kitaa pergi theme park this year..
hehehehe,. xsabarrrrrrr. 

ni geprennn seharian aku ke Matta Fair. 
jujurnyaa.. ni kali pertama aku pergi Matta Fair. 
maklumlaa.. sebelum ni nak pergi travel biasanya jangka masa pendek je..
andd.. kali ni nak try if ada best deals 
selain usyar market price for plan next year. 


dahh... aku dah kena duduk dendiam..
duit dah banyak habisss.. 


No comments:

Post a Comment