Saturday, March 30, 2024

Absolute Bazaar Raya @ Mitec

 semalam aku keluar dengan kawan kawan aku.. 

biasalah nak dekat raya ni..

kita pergi shopping barang barang raya. 


memula pergi ke Jalan TAR.. 

nak cari baju raya punya pasall..

pusing sana sini.. tak jumpa ye apa yang aku nak.. 

then.. aku pon memujuk la si bear.. 

"jom pergi MITEC" 

dia pon melayan.. hehe.. nasibb. 



kat MITEC ni..
ada banyak giler vendor..
macam macam ada.
ada baju.. kasut.. perfumes.. make up.. skincare.. 
ada juga jugal kek.. dan lain lain. 

yang aku ni dok la pusing sana sini cari bajuuuu..
susah juga laaaa nak cari baju ikut kaler tema kali ni.. 
sabooo je laaa kita wakk. 

kat mitec ni terjumpa dengan abg Qazem and family..
sempat i beli product terbaru diorang.. 
x sabar nak tryy.. 


No comments:

Post a Comment