Friday, June 7, 2024

Dalam diam aku tertawa.

 

Masa hari nak jumpa Mr Banker.. 
Aku ingat aku la nak jd pwincesss.. 
Sebab nak dia set everything.. 
Tp.. lain jadinya. 

Aku yg sampai dlu.. 
Pastu aku pon merayau xde hala tuju ..
Sebab nak cari kedai yg sempoi.. yg chill untuk discuss.. 
Sampai ke hjung2 aku pi. 

Mse mr banker sampai tu.. dia tanya aku kat mana.. aku cakap aku pon xtau aku kat mana. Tapi depan aku daiso. 
Dia ckap "take your time". 
Aku jadi blur.. take your time mende.. 
Jd la knights on horse tu.. amik la pwincess ni. 
Dia cakap tu dah ke hujung sana.. 
Hmmm. Okey la.. 
Aku patah balik sambil tgk2 kedai.. 
Last2 nmpk secret recipe. 
Ahh mcm jadi. 

Aku pilih secret recipe dgn harapan..tempat tu mcm tenang... tp rse mcm salah hari la. 
Tetiba tgh borak and bincang.. keluar lagu besday.. 
Yang mr banker dpn aku ni.. dia xboleh tahan. 
Dia dah siap goyang2 badan.. 
Nk selebret sekali. 

Hahahaaa. Lawakkk doo.. 
But everything  when well.. 
Thanxxxxx awak. 


No comments:

Post a Comment