Friday, July 19, 2024

Laaa.. Salah Rumah kee

Heee good morning. 
Hmmm.. nak citer ni.. 
Td mimpi... gi rumah shuben. 
Lawaaaaa ye.. 
Rumah landed.. 
Rumah dia pulak menghadap danau ke tasik macam tuu.. 
Xde la dekat sangat.. but can see nicely dari depan rumah. 

Shuben bawak house tour rumah dia.. 
Rumah parents dia pulak.. x jauh pon dari dia. 
Nearby juga.. selang 1 block.. 
Dah house tour... shuben bawak pergi gym. 
Me like... why gym.. (perli suruh kurus keeee tu) 
Tapi... dah sampai kat gym.. kita main je laaa.. 

Balik dari gym... dah masuk rumah.. 
Dari glass (masa tu kat living hall). Tetiba ternampak seseorang yang sangat kenal. 
Mr teddy !!!! 
Hehh.. buat ape kat sinii.. 
Tapi nampak dia pegi buang sampah... 
Ternampak juga laaa anak bini dia dalam rumah tu sekali. 

Then aku n kawan kawan keluar... 
Jalan kaki.. pergi club house nearby. 
Then... masa balik tu.. saja laaa nak berlagak dengan mr tedd yang aku pon ada partner.. 
Baru nak menggedik dengan shuben.. 
Shuben genggam tangan aku.. 
Then tarik pelan ajak keluar dari rumah tu.. 
Aku terpegun juga masa tu... 
Shuben diam je.. mcm alpha male sgt gaya dia. 
Si mr teddy n wife dia.. diam je tgk gelagat.. 

Shuben tarik tangan masuk rumah sebelah dari yang aku masuk tadi... 
Laaaa.. salah rumah keeeee. 
Hahaahahhaa.. 
Bodo la mimpii ni. 
 
Dah laaa.. aku nk siap pi keje. 

No comments:

Post a Comment