Sunday, July 28, 2024

Mr Teddy curang

Tadi... mimpi mr teddy lagi. 
Heyy awaakk.. rindu keeee.. 
Hahahha.. 

Okeyy.. lets citer.
Kali ni scene dia... aku pergi satu kawasaan ni.. untuk meeting.. jmpe ramai orang.. 
Tapi.. xramai perempuan.. 
Tempat dia tak adalah tercorok mana sangat.. 
Masih area kl.. tp bukan kat pusat bandar juga laaaa citer dia kan.

Dah pergi meeting tuu... 
Then balik... then satu hari.. ternampak mr ted ni... so kitorang pon tegur tegur la.b
Mcm hai hai gitu
Pastu... citer la kat dia pasal meeting tu.. 
And mr ted macam concern about me kan.
Dia pergi selidik pasal meeting tu... 
Orang2 kat situ... 

And then... dia mcam bagi report observation dia kat i.. xde la report pon.. 
Tapi.. macam kongsi.. citer.. 
Tetiba.... ade orang datang serang dia n ckp dia curang...sebab jmpe aku. 
Si teddy pon bengang n muka dia mcm muka bengkek... 
Aku ckp kat mr ted... aaku xde niat pon pasal rumahtangga dia.. 
Sebab tu aku tak pernah cari dia. 
Aku tak pernah kacaau dia.. 
Dia angguk... 


No comments:

Post a Comment