Sunday, June 4, 2023

PBAKL 2023

akhirnyaaa.. dapat juga ke Pusta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2023
dia macam acara tahunan... 
dan macam satu aktiviti tahunan yang aku kena pergi.. 
why?? sebab aku sayang duit aku..
and i luv to buy books. 

me of the day 

walaupon tak berapa sihat sangat tubuh badan..
tetap pergi yeee.. 
cuma.. x pusing la dari satu booth ke satu booth..
kita pusing n pilih mana yang kita nak je.. 
dah aim awal nak beli ape.. 

ni sebab sakit,..
kalau bukan sebab sakit.. mauuunyee. aku habis keliling semuaaa..
perhatii apa saja yang boleh aku beli.
haaaa gituu.. selalunyaaaa la. 


at first ajak Ms Angel teman..
but something happen.. kita paksarela si Bear teman
dia pon ye kan ajeee.. hahahaha.. 
n he drove to PWTC, KL
sebab aku x sihat sangat tuk layan drive.. layan jem..
and too lazy nak amik public transport masa tu.. sbb dh petang. 

sampai jeee.. terus pergi booth yang aku dh aim awal awal..
n mulakan shopping.. 
ade la few signature yang aku dapat... 


with my friend, Awan Wafdan

then cari buku si Awan Wafdan ni.. 
kalau tahun lps, buat set appointment klu nk jmpe si Awan..
ni dh petang petang ni.. xnak la kacau dia..
tapi.. kebetulan terjumpa.. harus x lepaskan peluang amik gmbr kenangan..
hahhaa.. sapot memberr yee.. 

masa jmpe si Awan... dia terus macam " CHENTAAAAAAAAA !!" 
then borak borak sikit sambil dia sign kat bukuu tu.. 
then dia cakap " kenapa lambattt..?? poskad dh abisss.. " 
aku being cool.. "nnt i redeem kat putrajaya ehh.. ahahhaha " 
dia senyum je cakap boleh.. nasib laaa uols dapat kawan macam i. 



dan inilah hasil tangkapan aku tahun ni..
ade few buku yang aku nak dah habis stok..
xpe laaa.. nanti kita cari lain kalii.. 

semoga bertemu kembali PBAKL.. 
insyaallah tahun depan pulak okeyy.. 

 

No comments:

Post a Comment