Saturday, June 3, 2023

Sakit Yang Tidak Surut

 2 minggu berkelana di pejabat.. 

menggalas tanggungjawab.. 

ganti orang lagi..

no choice.. but kena amik juga..

disebabkan itu.. the project leader bertukar..

dari dia, si manager.. kepada aku.. 


and last week is totally insane week for us.. especially me. 

dengan mana closing date aku yang tergendala.

urgent project punya dateline dah memang hjung hujung tanduk. 

i have no choice but pushing myself and the team. 

akibatnya.. overly stress.. 

and sakit laaa..

asthmaaa.. badan sakit.. sakit dada. 

semua laa..

tapi.. sebabkan kerja ni dateline dia mcm membunuh sikit.. 

sbb salah step or salah tingkah.. memang nayaaaa.. 

jadinya semua cuti dibekukan.. termasuklah kalau aku gatal nak amik cuti sakit.

walaupon kalau ikut akta.. aku ada hak untuk minta cuti sakit.. 


sebabkan itu.. 5 days bertahannn.. and it worsen day by day.. 

alhamdulillah.. dapat cuti.. 

so.. ringan sikit harii.. and now tengah recovery.. 

doakan aku.. 


No comments:

Post a Comment