Wednesday, June 28, 2023

Aluq weds

Sabtu lepas, 24 June 2023 
adik lelaki (anak no 3) telah selamat mendirikan rumahtangga dengan pasangannya. 
sebagai kakak yang comel... alhamdulillah... im hepi for him. 
dah jodoh dia sampai dulu..
so.. carry on.. 


walaupon lepas tu aku kena tiawww dengan soklan..
bila si kak long nak ikut jejak langkah..
dia xtahu.. aku lagi gatal dari adik aku..
kalau boleh esok... esok juga aku nak kawin.. hehe



untuk majlis dia ni.. berbulan juga laaa aku stress
gaduh dgn dia... gaduh dengan mummy. 
analogi tak sama... 
and i dont want it to be terlali "COWBOY" 
ikutkan budak ni.. bende merepek je diaaa.. 
sakit jiwaaa



alhamdulillah... lepas sorang..
lagi 4 termasuk aku menyusul pula kot lepas ni..
insyaallah.. 



selamat pengantin baru aluq..
jaga amanahhh..
jangan buat besar kepala ko kat anak orang..
jadi ketua dan imam yang baik..
nak buat jahat kat dia.. kena ingat.... ko ada kakak n adik perempuan yang ko kne jaga juga.. 




No comments:

Post a Comment