Tuesday, May 2, 2023

Trip Chenta Single (Part 5)

 last day at Johor.. 

smlm lps balik n jmpe Mr Butterfly.. 

sempat la bual kat twitter... 

dia usik aku pasal momok.. 

jht betull. 


pagi ni mcm biasa bermalas dulu.. 
then nk dkt check out.. kita bersiap. 
mse pkol 9 lbh tetiba Mr Butterfly msg 
"Assalamualaikum.. nk balik bagi tahu. tak balik pon bagi tahu. ok bye" 

then bermesej la kami... dia tanya nk pergi mana. 
then aku jwb la xde plan lg.. 
sbb plan aku cancelled.. so yeah


mse tu dpt tahu adik angkat dia demam. 
n dia bawakkan ke klinik.. 
nk ikut... tp dia ckp sekejap je.. 

pkol 11 lebih nk dkt pkol 12.. 
dia mesej tanya dh cek out ke.. aku jwb dah.. 
kat mne skrg... waktu aku kt parking.. 
then dia suh cari mkn dlu.. 
tp kedai byk tutup.. dia suh mkn kt mall. 
dia nk mandi kjap. 



then borak borak pasal makan.. 
tnye dia dh mkn ke.. 
dia ckp xde selera... perut xde selera. 

tetiba dia mesej bgtaw ibu dia xde.. 
ibu balik kampung. mebi esok ibu balik
xpe la.. bkn rezeki nk jmpe ibu lagi.. 


so... ayuh la kita cari makannn.. 

No comments:

Post a Comment