Tuesday, May 2, 2023

Trip Chenta Single (Part 4)

 



halluuu.. kita sambung cerita.. 
last post aku share yang aku terjumpa dengan Mr Butterfly kat tempat aku lepak makan kan..
so.. lepas makan.. aku pon bismillahi taala... tegur dia.
orang kata.. rezeki depan mata.. kalau kita tak usaha.. tu sia sia namanya.. 
dannnnnn.. inilah dia.. 

masa tuu.. neves tu jangan cakap laa..
risauu.. takut dia halau.. 
tapi.. xpe la.. kuatkan diri..kita cuba.. tarik nafas.. hembuss.. bismillah.. 

so... berjalanlan kita ke arah diaaa.. 
pastuu.. aku pon bagi salam kat dia..
dia tengah main game.. sambil jawab salam.. 
then dia kejung sekejap.. nampak aku.. 
dengan muka garang.. muka ketat dia. 
aku masa tu dh cuakk.. then aku cakap la "x selesa ke?? kalau x selesa... saya pergi " 
dia balas " duduk la dulu " 
ermm.. alhamdulillah... aku pon jalan pelan2.. duduk kat kerusi bertentangan dengan dia.
and dia masih main game. 

masa tuuu... sejukkk terus rasaaaaa badan ni..
dia muka lak.. x manis langsung.. 
stress dengan game ..
and sambil dia main game.. dia ade tanya beberapa soalan..
aku pon jawab cara elok.. 

memula tu.. dia tak welcome langsung.. 
siap suruh balik KL malam tu lagi...
tapi.. nasib baik sabar i tinggi masa tuu.. 
so.. jawab je la elok elok..
then tetiba dia cakap " jumpa kat kereta " 
dia bangun and jalan kat kereta.. 
me.. catwalk kat belakang.. 

masuk dalam kereta.. dia tanya aku parking kat mana..
then dia cakap dia nk pergi bank sekejap..
sampai kat bank.. dia xjadi turun lak..
katanya sini ramai budak-budak nakal. 
then.. he drive entah ke mana..  and we end up kat dataran  mana ntah. 

kat sana.. he stop the car and we talked a bit.. 
memula dia bebel, ngonyeh sensorang.. 
dia tanya.. dia cakap.. dia bebel sendiri..
then.. kitorang borak borak sikit..

pastu tetiba aku rasa bdn aku menggigil sendiri..
and i think my time out for a minute..
aku mintak 5 minit dia xmo bagi..
aku cakap.. then bg 10 minit.. 
last dia cakap 2 minit..
aku keluarr dr kete... duduk kat belakang kete tu sekejap..
dan.... blueeekkkk.. muntah. 
ahahhaa.. 

masuk kete.. dengan rasa loya x abis lagi..
dah bebel dah dia..
katanya if aku muntah.. nak kena samak kete pula.. 
nk buang semua la ape la..
aku marah laa.. ingat aku najis mughallazah ke. 

then dia bg satu serbuk herba yang untuk resdung 
bila tarikkk nafas jeee.. 
ermmm.. sakit idung..
pastu borak borak sikit... 

then  dia hantar balik kat hotel..
haaa.. kat hotel tu pon ade kesahnyee.. 
mse tu aku dh drive kete aku la..
pastu si Mr Butterfly xbagi parking kat belah atas.. sunyi kata dia..
dia suruh parking kat bawah jee.. 
then..  aku cakap la.. aku malass.. 
sbb aku malas nk bersiap then turun semata alih kereta. 

dia hangin.. dia lock kete dia..
drive kete aku.. pastu dia drivee.. cari parking..
penuh.~!! 
pujuk punya pujuk.. dia ikut juga drive kat belah atas.. 
then.. aku hantar dia kat lobi and tunggu dia gerak.. baru naik bilik..
selamat malam awakkk.. 

No comments:

Post a Comment