Tuesday, May 9, 2023

Kacau Dia di Live Tiktok

 haluuuu... 

aku nak citer nie.. 

semalam aku kacau mr Butterfly kat live tiktok. 

hehehe.. 


masa tu bosan.. tengah scroll scrol fon sambil layan mata konon nak tido la..
sebab lapar.. tapi malas nk keluar.. kepenatan dan kemalasan. 
jadi... kita pon scroll je laaa..
dan tetiba dapat notification dari Tiktok bagitau Mr Butterfly buat live..
kita yang kerinduan dan curious.. saja la masukk.. 


masuk masuk.. dia tengah setting lagi audio.. 
and minta feedback... aku pon kerajinan.. aku tulis laaaa kat situ..
and dia pon ejass la mic dia la.. music dia laa.. 
memula nk dengar dia celoteh jeee..
(Mr Butterfly ni kuat celoteh orangnya) 
tapi.. dia lak xde topikk... hahhahaa. 
katanya live sebab nak setting brg2 dia. 

dia bosan bosan.. dia pasang lagu.. Rungkad - Happy Asmara.. 
ingatkan pasang lagu ala ala dj radio.. 
sekali.. dia nyanyi pulakk... ikut lagu tu..
aku??? melting leeee.. 
walaupon lirik dia kdg2 kelaut bila nyanyi bahasa daerah tuu.. hahahaha
melting yeee.. (maaf saya obses dgn chenta hati saya) 

pastu kenkonon dia nak nyanyi lagi...
dia nyanyi sikit.... tetiba dia cakap xnak..
sebab suara tak bape sedap.. 
kita iyokan je laa. 

thenn... entah ape dia merepek ntah...
dia macam bagi laluan untuk saya bersoal jawab dengan dia..
talking about us... but in generall.. 
and dia pon melayann..
sempat laaa korek sikit kata hati dia..
live from his mouth... 
kalau dedepan.. xdenye dia jawab.. diam je dia.. 
ye.. sangat hampeh. 

ade la dok bahan dia... (tapi cakap general) 
and dia beberapa kali telan liur...
pastuu.. ade yang dia jawab.. 
pastu ade yang dia cakap " moga orang tu ada dalam live ni " 
pastu siap ajak org bekap lelaki.. 
hahahhaa.. lawak.. 


then.. bersoal jawab sikit... then dia cakap nk tido. 
macam biasa... kita merengek xbagi dia end live lagi.. 
hahhahahahaa,,
sempat la juga aku taip... 
"kalau saya hulurkan tangan.... sudi ke awak sambut and we walked together?" 
dia balas... insyaallah.. 
masa ni.. hati ada bunga bunga laaa.. hahhahaha

thanx abang.. 
i love you . 





No comments:

Post a Comment