Friday, May 12, 2023

Sakit Dada

 


al-kisahnya td petang dlm pkol 3 lebih..
aku makan...ade orang belanja lunch.. dia beli nasi kukuss.. untuk kitorang satu ofis.. 
tapi masa  pkol 12.30 ade kwn dtg ofis dia ajak kitorang the aweks of the ofis keluar pi lunch..
makan kebab/shawarma .. tu pon dh kenyangg.. 

tapi pkol 3 lbh tu.. sbbkan ade nasi.. dok la makan berjemaah dgn manager.. 
dok perabiskan makanan.. 
sambil borak.. sambil mkn.. 

masa makan tu pon aku dah start rasa tak selesa..
rasa pedih ulu hati.. 
tapi.. pelan pelan tahann.. 
lepas makan tu rasa mengantuk ya ampun xboleh bawak bincang.. 
mata rasa nak pejam..

so... masa balik dari kerja...
aku ajak kawan aku borak.. teman bual sambil drive tu kan..
then lama lama jadi makin dry.. sebab dia x fokus borak dnegan aku..
dia sebok main game n tetiba nak membuang .. 
(dasar jujen~!! ingat aku pelancar taik dia keeeee)
then.. aku pon drive sensorang..
dalam dok melayan diri drive sambil dengar lagu. 
ttiba rasa perit dada..
tarik nafas rasa sakit.... 
aku siap tumbuk tumbuk dada nak bagi lega tapiii tak pun.. 

pelan pelan la bawak kete dalam keadaan tak selesa tuu.. 
then tanpa sedar pandangan jadi makin kelam...
masa tu dah mengucap panjang.. dah instighfar,...
badan dah menggigill..
dengan tengah drive tuuu.. 
rumahhhh x sampai lagiii.. 
thennn.. kuatkan diri drive sampai rumah..

sampai rumah... masuk bilik.. 
bukak segala yang patut.. 
peluk bantal and baring..
pelan pelan cuba tido.. huhuhu
nak redakan sakit.. 

masa sakit tadi.... 
aku fikir macam macam..
sempat la send mesej minta maaf... 
mana tahu dalam maaf kita tu boleh kurangkan sakit aku..




No comments:

Post a Comment