Saturday, May 13, 2023

Mimpi Dua Lelaki Yang Pernah Ada Dalam Hati

 


good morning eberibodi..
disebabkan semalam sakit dada tak boleh bawa bincang..
aku menghabiskan masa dengan tidoo dan tido dan tido..
terjaga pergi toilet juga kemudian sambung tido

dalam tido tu.. ade la beberapa mimpi..
salah satunya mimpi si Mr BUtterfly..
aku mimpi dia datang kat aku.. senyum kat aku..
usap pipi aku... usap kepala aku.. 
gaya dia macam meluahkan kasih buat aku.. 
syahduu rasaaa.. 

aku harap yang baik2 buat kami..
yang terbaikkk..
semoga ada kesempatan yang baik buat kami bersama di masa hadapan.. 
amin.. 


selain mimpi si Mr Butterfly tuuu..
aku hairan juga kenapa si Mr Teddy pon sibuk nk masuk mimpi juga..
kesah dia aku pergi beraya... dengan kawan.. Ms Angel.
thenn.. masa beraya tu dekat dengan kedai buah.. so.. beli buah..
konon macam nak pergi ziarahhh orang..
then sampai kat rumah orang tu.. aku dengan Ms Angel pon rewang..
dok potong potong buah.. cara potong buah tu nampak macam nak buat rojak buah..
untuk ape.. aku pon tak tahu.. 
then tetiba dalam dok borak borak..
aku gi kenalkan diri as kawan Mr Teddy..
rupanya tu abang diaaa.. 
dia kata dia kenal aku...
penah jumpa beberapa kali..
pastu kitorang borak borak sambil jalan... 
then jalan jalan tuu.. tetiba nmpak lak Mr Teddy kat depan.. 

masa tu kita dah xbape nak best laaa..
bukan ape.. aku dengan okey jee.
cuma risau kang bini dia dok fikir bebukan lakk.. 
then.. dia tarik and ajak masuk dalam kete.. 
berbual.. 
dan alarm pon berbunyii.. 
sekian.. tammat 


No comments:

Post a Comment