Sunday, May 21, 2023

Gitu Je Kne Gula Gula Dengan Mummy Pasal Mr Butterfly

 


balik kerja semalam... 
sampai rumah je mummy dok la racun suh pi warehouse sale.
katanya nak beli periuk ..
80% discount katanyaaa.. 

aku pon try la google mana tahu nampak promo ni keee kan..
and if ade benda best nak beli. then boleh beli.. 
kalau tak... jadi drebar je laaaaa gaya dia. 

then.. mummy suh bukak tiktok..
kesahnye dia nampak bende tu kat tiktok.. 
mummy punya nak racun tu.. dia suruh aku buka tiktok kat phone aku.. 
pastu dia sekodeng kat search. 
kebetulan nama account si mr Butterfly tu ada kat atas. 
(aku jarang bukak tiktok lately ni... kdg2 je masuk live Mr Butterfly) 

mummy aku tekan agaknyaa.. 
sebab tetiba keluar suara Mr Butterfly.. 
nak amik balik phone.. 
mmy dok tertancap tengokk Mr Butterfly bebel ape ntahh.. 

mummy pandang akuu... 
aku dah xsenang duduk.. (jangan la tnye lebih lebih pliss) 
then mummy ... "ni ke?" 
aku senyap.. amik phone.. and naik atas. 

bukan xnk citer dengan mummy.. 
but... entah laaaa.. x ready kot. 
tapi.. mcm tu je ehh mummy gula kan aku..
senang gituuu je dia korekkk.. 
xpuas hati betul.. 



No comments:

Post a Comment