Friday, August 30, 2024

Bestnye dapat partner romantic

Alkisah... aku jumpa my other half. 
My soul... my imaam.. my leader.
Rupa dia mcm fendy bakri a.k.a pelakkn citer mr grey tu. 
Tang tu... xblh complaint. 

And pas majlis n everything weols nak balik rumah. 
Tapi aku pulak keje dalam 1 kompleks yg sama dgn rumah.. 
So.. masa sampai area rumah tu.. ade org nak jumpa kat ofice.. 
Aku pon okey.. pi la office tu. 
Setel layan org... kita pon berlari nak balik rumah. 

Esoknyee... aku pi office.. 
X sangka ade orang ngintai. 
Masa tu ada org laki dok sebelah aku.. 
Mcm nak kenal kenal gitu.. 
Aku pulak saja xnk bgtau aku dh ada laki. 
Masa laki tu bgun pi amik air.. 
Berderuu ye mesej masuk.. 
Warning macam macam.. 
Kelakaaarrrr... tapi aku rasa disayangi sangat. 
Tengkiuu syg. 

Other day.. 
Masa tu laki si fatin dok la borak ape ntah dgn laki aku.. 
Pastu.. boss aku pon mcm pelik.  
Semua scene ni nampak so fishy fishy tauu. 
Bila aku keluar ofice.. nk gi toilet.. 
Boss aku perasan.. pastu dia buay mcm org main galah panjang.. 
Sedepaaaa gitu haalang aku mendekat.. 

Masuk dalam toilet... 
Ternampak bias laki aku tgh cuba cari tempat nak sorok bouquet bunga.. 
Lawakkkk laa yangg.. 
Dah nampakkk.. 

Hehehee.. comeyy.. 
Tapi tu la.. time up.
Cukup waktu snooze mimpi indah.. 
Ayuh bersiap pi keje. 


No comments:

Post a Comment