Saturday, August 10, 2024

si Ted Jelessss

Aku ada kenal sorang ni.  
Nama dia hazeman huzir. 
Alaaaa.. yg pengacara tv tuu.  
Yg influencer tu.. 
Yg skrg dh jd radio annauncer juga tu

Aku kenal la dia..  
Pastu.. entah cmne.  Dia nak kenenkan dgn kawan dia. 
Mamat tu lak tertiba suka kat aku.. 
Pastu ajak kita pi jenjalan . 
Si haze pon ada.. laki tu ada. 
Yg pompuan.. aku dgn sorg lagi girls. 

Pastu.. aku sempat la mesej si ted.. 
With sooo excitedddddnyaa citer pasal laki tu nk kenal aku.  
Then tnye tempat best kat melaka. 
Gi melaka.. tnye orang melaka laaaa kan. 

Masa tu.. ade anak buah aku kot join sekaki. 
Dia merengekkk.. nak balik kl. 
Eh kau nii.. org x start jalan. Dia merengek. 
Nak pi kedai kat kl.  Nk shopping tudung. 
Padahal kedai tu kat sebelah je.. 
dia xperasan. 

Pastu dpt call dr mr ted. 
Dia tanya tanya pasal yg laki tuu.. 
Aku pon citer citer la.. 
Aku lak jnis citer.. kdg2 bersemangat.. 
Tetiba si ted ni ckp 
"I baca ur text mcm semangat jee.. so.. i xpayah laaa bgtau u mna yg best". 
Aku mcm...... 'whaaattttt'
Pastu tnye dia kenapaaaa. 
" ye laaa.. u mcm exciteddd jeeee dgn dia.. ". 
Laaaaaa.. jelesss keee??

Hmmmm.. jeelessssss la pulakkk.. 

Tu je la sekian citer mimpi saya malam ni. 


No comments:

Post a Comment