Wednesday, August 21, 2024

Superpark With Loves

 


semalam aku dan kesayangan kesayangan aku  pi main main..
berjimba jimba macam orang muda.. 
release stress kata orang.. hikss

sebenarnya aku dah beli tiket ni dah lama dah..
tahun lepas lagi aku beli..
masa tu kat MATTA Fair.. 
nasib baik jangka hayat hidup dia lama...
1 tahun..
iols pon ape lagi.. beli laa..

so.. nak dekat habis kurun waktunyaaa.. 
aku pon adjust dengan kawan kawan..
bagaimana kalau kita pergi berjimba jimba..
got good time.. ayuh la kita..

kat superpark ni okey jee..
balance game for kids and adults.
cuma kalau ko masuk time ada team building.. bosan juga laa..
sebab kena menunggu...
aku pergi hari biasa.. so.. kurang la orangnya kan. 


so far.. boleh la..
jadi bebudak itu seronok..
hahhahahahaaa.. 

i enjoyed it ... 
but untuk datang and repeat lagi.. 
aku mebi takkk..
dah rasa kan..
so.. ayuh la kita cari benda lain.. 


No comments:

Post a Comment