Wednesday, August 14, 2024

Serabut betul ye

Semalam cik xora buat hal. 
Pastuu aku dh tow sampai bengkel. 
Masa si pomen tu tgk. 
Kata kne tukar coil, coil plug, spark plug. 
Bajet rm 500++. 
Siap esok. 
Fine.. dh deal. 

Pastu sampai ke tgh hari xde bunyi ape pon. 
Fine... ikutkan je la. 
Pastu msg org tu tnye kete cmne. 
Tetiba dpt call Dr bengkel ckp enjin  problem. 
Aku dah pelik.. elokkkk je smlm. 
Aku serabut.. aku msg adik aku. 
Pastu dia ckp2 ape..bkn makin senang tp makin serabut. 

Xpuas lagi.. aku bgtau abg cina celup tu. 
Tetiba dia marah... 
Ermm.. okeyy.. okey.. xde la kne marah. 
Tapi.. dia bising la. 
"Kenapa awak x tepon saya bgtau semalam".
Aku pon x terfikir nak call dia.. 

Dh breakdown pon masa org balik keje.. 
Aku buat jem.. pastu tgh ondafon. 
Pastu.. fikir bengkel mana nk Park kete.. 
Call insurance lagi. 
Dgn mana bengkel tutup pkol 7 lg.. 
Jemmmm. 
Dahh dia bebel x sudah... 
Serabutt ahhh.. 


No comments:

Post a Comment