Saturday, August 24, 2024

Kantoii

Alkisahhh.... 
Si mr teddy call me.. 
Aku lak masa tu tgh bizi...
Sk jawab acah acah je la. 
Then dia macam merajuk.. 

Then aku call balik...
Dia dah majuk.. 
Satu hal pulak nak pi pujuk dia... 
Entah cmne.. dia mcm biasa la.. 
Klu majuk... dia diam.. muka sepesen.. 
Xnak ckp.. kejungg.. 
Haaa tu laaa dia Mr Ted klu majuk. 

Entah cmne.. naik kete dengan dia. 
Dia nak pi hantar barang.. 
Kita tanya... dia xnak balas.. 
So.. mcm buat xtau je.
Tapi tetiba dia amik selimut ke kain ke bantal kecik camtu.. 
Dia letap kat atas kaki kita.. dgn dia letak tgn dia kat situ.. 
Ala ala mcm peluk kaki cmtu.. 

Then kitorang pi satu tempat.. 
Tempat tu mcm ada ruang tamu then ade bilik.. 
Then ada mummy bg notes.. bgtau 1 jam 15 minit.
Bg kat si mr ted.. sekali dgn plastik makanan kitorang.. masa tu mr ted kat belah bilik tuu.. 
Mr ted call wife dia... but wife dia xtau aku ada kat situ juga. 
Entah cmne.. kantoii.. 
Mengamokk laaaa ituu orang. 

Aku terkeduu.. 
Lalu terjaga dari lena. 
Hmmm.. apoo laaa mimpi begini. 

Tapi.. awatt kerap juga dia masuk mimpi aku ni.. pelikk betholl 



No comments:

Post a Comment