Monday, December 13, 2021

Abiang Celebrate My Birthday

ingatkan dah lama terlepas dari date birthday tu..
dah tak ada yang nak celebrate my birthday..
rupanyaaa...
ada jugaaaa.. 

kisahnya masa tuuu aku bosan..
habis aku mencarutkan canva sebab problem..
asyik nak reload je... 
so aku masuk la space sapa entah kat twitter tu..
and tetiba my abiang masuk.. 
borak borak..
tetiba dia cakap " haa.. kalau &&^@@*#(*@ turun" 
siyeslyyy aku xdengar.. 
disebabkan itu.. aku pon tepon la abiang ni.. 

me : bang... ko cakap ape tadi?
abiang : ko kata ari tu nak steak kan? jom
me : bila??? sekarang ke?
abiang : sekarang la...
me : kena tunggu sekejap laaa.. aku tukar baju semua then baru keluar. 

so.. pergi la ke kedai ituuu.. 
and abiang order makan.. for me and for him.
sambil makan.. sambil borak pasal bisnes. 

My dinner.. 
abiang cakap ni daging wagyu

masa balik tu.. abiang tanya.. camne daging tadi tu? okey?
aku jawab... biasa je la.. kenapa.
then dia macam nak marah..
abiang " biasa mende... yang ko makan tu wagyu tau."
ohh ye ke.. patut dia lembut sikit dari aritu..
hahaha.. aku bukannya tau pasal daging tu cmne..
aku makan kan aje. hehe


with my abiang 

 thank you abiang sebab belanja makan...
thank you juga for the ideas and ilmu baru..
leviuuuuu.. hehe. 


No comments:

Post a Comment