Tuesday, December 21, 2021

Allah jawab doa aku

 alhamdulillah. alhamdulillah

dalam pada sedih dengan apa yang jadi sekarang ni.

dengan banjir. korban nyawa.

Allah sayang sangat kat aku.


aku pernah minta pada Tuhan.

jadikan aku orang yang baik.

agar aku boleh and mampu bantu orang.

dan dengan bencana ini.. ALLAH juga yang gerakan hati n permudahkan jalan.

permudahkan jalan untuk aku bantu orang


aku x rasa aku akan jadi macam ni kalau aku masih dengan dia.. 

bukan kata dia xbaik atau apa.. 

cuma more into diri sendiri. 

u know... mebi sbb aku single now.. i hav more time to spend kat orang luar etc. 


dan aku penah minta untuk dekatkan aku dengan orang yang baik.. baik buat aku dan agamaku. 

alhamdulillah dengan musibah ni...

 aku byk kenal org baik


terima kasih ya allah.. atas rahmatmu

syukurrrr

No comments:

Post a Comment