Monday, December 13, 2021

BP Day Trip (Wedding Mya)

 sabtu baru ni (11 Dec 2021).. 

aku dengan kawan kawan dari Discord Twitter SPace Malaysia bergerak ke Batu Pahat, Johor. 

nak hadiri majlis kahwin one of our member, Mya Gumiyo. 


sebelum aku citer pasal perjalanan trip ni.. 

i have to admit.. aku buat giler sikitt.

mana tak nye.. tahu nak pergi jalan jauh..

tahu nak kena drive jejauh...

aku x tido semalaman tu.. 


akhir tahun kan... so, gotta be a lil bit busy..

nak uruskan this and that.. nak setelkan few things.. 

so.. yeah.. fokus buat bende tu dlu.. 

sementara mood masih ada..


malam tu pulak sempat keluar deting dengan Abiang..

dia belanja makan.. nak selebret besdayyy katanya..

opkosss keluar..

sebab.. aku stress dengan canva... 

so , nak chill out sekejap.. 

(cerita nie aku dah citer kat post lain.. nanti cari okeyy ) 


balik malam tu... sambung siapkan keje sikitt... 

thennn.. tengok jam ehh dah pkol 2.30 pagi..

naik katil konon nak tido.. 

tapi.. golek golek tak boleh tido..

tengok jam pkol 5 dah..

ni kalau tido boleh terlajak..

so.. kita tahan je la mata sikit.. 

just make myself rest sekejap.. 


nanti la next post i citer pasal the day tu yeee.. 

hehehe.. see yaaa ~~~



No comments:

Post a Comment