Thursday, December 16, 2021

why u always come to me?

 gud morning eberibodyy . 

pagi ni aku bangun dalam jeadaan yang aku masih mamai. masih mengantuk. 

but kne bangun juga sebab aku ada training session dengan my staff . 

for planning year 2022. 


tapi aku pelik dowww .. 

sejak 2-3 hari ni kerap pulak si mamat tu datang dalam mimpi.. 

jd watak utama lak tu. 

hmmm.. musykil juga kita. 

mamat mana ?? mr teddy tu laaaa.. 

siyesslyy x tau ape maksud dia. 


macam malam tadi punya mimpi... 

suasana dekat rumah sewa.. 

i sewa few rumah teres for my friends n my family sebab ada majlis i buat. 

so . i pergi la homestay tu.. 

ada dia sekali... 

majlis ape aku buat pon aku xtau.  

tapi ramai orang yang datang smpai x ckup ruang dalam homestay tu..

then aku pening nak cari homestay baru last minit. 


gitu gitu la dia.. 

muncul dia dalam mimpi.. 

hopefully dia baik baik je kat sana.. 

n hopefully yang baik baik untuk masa depan juga ye. 

amin.. 




No comments:

Post a Comment