Thursday, August 3, 2023

Choobee's Seafood Birthday Dinner

 
1 August lepas...
aku dengan Ms Angel plan for dinner.
nak celebrate besday si Chobee ni.. 

macam biasa... kita plan.. kita pilih..
kita paksa dia ikut kita..
hahahhaa.. gituuuu ye pesennn zaman sekarang. 

kebetulan aku ade tertarik dengan promo seafood dari Restoran Seafood Zamanku, Galaxy Ampang Mall
dekat dengan Taman Dagang. 
offer dia bagi.. Ketam Size L3 pcs for RM 48.
kalau ikutkan mahal laaaaaa harga sebenar dia kan.. 

since masa hari tu adalah hari kerja..
so.. kitorang jumpa for dinner..
sebabkan aku yang paling dekat dengan restoran tu...
aku laaa jadi ttukang pickup diorang..
and diorang datang kat aku naik tren..
easyy.. ehhehee. 

our dinner

sampai kat Galaxy Ampang..
kitorang pon pergi la kat kedai dia... kat Level LG..
and kitorang order.. 

- ketam sweet chillie (promo 3ketul RM 48) 
- lala kham heong 
- sotong salted egg 
- udang harimau dark soy sauce 
- yin yang kailan. 
- nasi for 3 pax 
- 1 jug maggo juice. 


one with my angel

alhamdulillah... 
habis semuanyaa.. dimakan 3 ketul manusia bertuah ini.. 
hehehhe
dan terbanglah RM 231.50 untuk dinner malam ni..
hahaha... giler ! 


selamat hari lahir chobee..
semoga panjang umur.. murah rezeki..
success in everything you doo.. 



No comments:

Post a Comment