Sunday, August 6, 2023

date with bb


hari ni seharian suntuk aku dating dengan my gepren, Ms Angel. 
aku ajak dia teman aku pi sekodeng spek mata..
biasalah bila nak beli spek mata.. aku jadi "buta" 
and to get better suggestion for me. 


dimulakan dengan pepagi baru bangun tu baru nak bincang..
ye la.. dia semalam pon bizi.. 
baru nak bincang nak keluar pkol berapa.. 
nak pergi macam mana dan etc. 

sampai je sana.. lapar..
so.. kita makan duluuu.. hehehehe
perut kena isi yeee.
sebelum buat yang lain..
tenaga tu penting..
lepas ni kena banyak jalan. 


cantikkk pulaaaaa kalau pakai spek ni kan???

then ke sungai wang..
sesi memilih spek mata bermula.. 
why Sungai Wang?? sebab aku kedekut..
malas nak tabur duit buat spek mahal mahal..
janji fungsi sama.. ckup la kan?? 



then pusing Low Yat..
sekodeng tablet yang aku nak..
and skodeng juga camera camera yang ada kat pasaran..
then pergi ke Time Square.
niat nak beli benda lain..
aku and Ms Angel dok beli benda lain.. huhu.. 


dari time square..
singgah NSK Kuchai lama..
beli barang dapur untuk projek masak masak dengan budak opiss..
huehuhuh. 

 

dah habis shopping... kitorang pon balik rumah..
puasss seharian ukur tanahh..
fuhhhhh.. 




 

No comments:

Post a Comment