Saturday, August 5, 2023

[Review] Molten Chocolate


yuhuuuu.. waszup gaisss. 
tadi aku gi la teman mak buyung ni mengidam
dia terasa nak makan Molten Chocolate.
so, lepas keje.. kitorang pon pegi laaaaa
sekali dengan assistant kitorang angkut.. 

Digestive Cookies Crepe

Fatin order crepe.. 
isi dia digestive cookies.. topping with 3 chocs (white, milk & dark choc) 
add with vanilla ice cream
yang ni besar.. kongsi makan sama sama..
sangat rapuh yeee bila makan.
sila la fikir camne nak makan kalau tak nak bersepah sepah.. 
and cepat muakkk 


next food.. 
churros !!! tapi  kali ni aku salah pilih sauce..
aku pilih dark choc.. sebab tak nak rasa muak maniss dia.
tapi dark dia rasa dark sangat for churros ni..
if milk chocolate.. mebi sedappp kot..
manis manis lemak with rasa tepung churros.. 
better combination kot..
lagipon kitorang jenis sweet tooth.. suka manis. 


then aku order mango tea..
yang ni panasss..
and aku tambah 5 satchet gula..
sebab x manis.. xde rasa..
hahahhaa.. ni kalau doktor tau.. kompom dia marahh..
tapi tak rasaaaa ape pon gula dia..
yang ni rasa teh biasa.. with infused of bau mangoo.
aroma dia.. sedappp..



diorang berdua pula order cold tea..
jenis ape xpastii..
but not bad..
sebab rasa manis and muak chocolate tu.. diorang wash out dengan air teh ni..

for price??? for this.. terbang RM 93.64
and x suggest la pi gatal order sorang satu.. sebab cepat muak.
to come again.. boleh.. sekali sekala.
and mebi sebab kitorang bukan jenis makan dessert kuat..
so... x habissss pon..lagi lagi crepe tu. 



No comments:

Post a Comment