Friday, May 31, 2024

rindu sangat ke haaaaaa awak

 


Just a quick post. 
Malam td lepas habis zoom call dgn encik faiz..  kita pon golek golek n tido. 
Sedap tido weii. 

Tetiba masuk la dalam alam mimpi.. 
Ini bukan mimpi seram ye.  
Dalam mimpi tu terjumpa dengan Mr Ted kat satu tempat.. mcm ofis ke ape ke. 
Pastu borak2 kejap n dia ajak balik rmh dia.
Mse tu aku dengan ms angel. 

Balik rumah dia.. borak borak.. 
Dia bgtau ade event aqiqah ke ape ntah untuk anak dia kat masjid dkt2 dgn rmh aku. 
( aku pelik.. asal nk buat kat masjid dkt rmh aku kan...) 
Then.. dia ajak sembang.. dia baring kat katil sambil pegang jari aku.. aku pandang dia pelik. Dia lepaskan. 
Then sembang lagi... dia pelan2 pegang balik jari aku.. sembang2 then tetiba dia berdengkur. 
(Wahhh.. sedappp betul dia eh.. pegang jari org terus lena ehh) 
Dgr dia dengkur.. aku pon ikut terlelap sama. 
(Bad habits... amponn) 
Then dia kejutkan bangun. 

Kitorang lepak kat belah ruang tamu pulak.. 
Kat situ.. minta ms angel urut.. 
Sbb lenguh badan.. dia pon sebok nakk juga. 
Dia duduk dpn aku lak.. minta urut.. 

Ok.. habis scene.. 

Then masuk scene aku nk pi jmpe kawan. 
Someone datang dtg jauh.. 
N ni lepak ramai ramai. 
Sampai je kat sana.. ehh ehh.. dia pon ade. 
Memula nk dok sebelah dia.. sbb ade seat kosong.. tp x jd. 
Then.. masa aku lepak n mkn.. dia dr seat dia duduk bertentangan dengan aku. 
Aku makan.. dia dok tenung2 aku. 

Haihh la awak.. 
Rindu sangat kat saya keeee eh. 


No comments:

Post a Comment