Friday, November 26, 2021

Birthday Kek from Aisy

 

cerita dia pagi tadi si Aisy ni tepon.. 
dh bgun ke belom. 
bila cakap dah.. dia bahan aku. 
" ooo.. masa besday bangun awal eh"
aku cakap la.. baru nak tdo pkol 8.30 pagi. 
bila cakap kenapa..
dia gelak je. 

and aku pon buat bodo je..
xde ape kan.. 
memang dia selalu call tetiba. 
so.. biasa dah
x expect ape ape.. 
so.. buat bodo je. 

tetiba si aisy ni ajak vidoe call
me like. okeyy.. 
tetiba dia macam pelik.. 
dia cakap.. "ko diam mcm xde ape ape. "
kompomm la aku hairan. 
then dia bagitau tak ada org datang ke. 
ke call suruh amik barang ke. 
aku jawab "mak aku ada kat bawah.. dia amik kot" 
then si aisy ni suruh pergi turun. 

turun laaa.. 
tengok ada kotak kek.. 
hahahahahha.. kek besdayy.. 
thanx aisy.. 
nnt ko balik kl.. aku balas okeyy.. 
lebiuuuu



 

No comments:

Post a Comment