Sunday, November 7, 2021

kalau kau tahu hatiku

 tadi borak dengan kawan..

dok borak borak borak tetiba terkeluar topik move on.

teruk juga kena basuh dengan dia.


tapi nak buat macam mana.. 

sekarang ni aku sedang mati rasa.

trust issue satu hal.

sukar nak mesra pon satu hal

(oh please.. jgn judge aku berdasarkan aku borak, aku gelak bila lepak tu.. it doesn't really show my real feelings towards you)

mesra bergaul.. mesra berbual tu lain..

mesra untuk meluahkan.. mesra untuk berkongsi ni yg aku maksudkan.. aku payah.


after what happens between me n my bff, me n teddy.. 

i tried to seek for people yg aku selesa nk kongsi semua.. tapi.. ye laa.. belom Allah makbulkan lagi agaknya.. 

therefore, aku pilih untuk tidak terlalu mencuba. 

let it comes naturally.. aku x mencari.. kalau ada.. adalah..  lebih mudah untuk aku jaga hati ini. 



ermm.. orang senang buat kesimpulan sendiri. 

namun.. tiada siapa yang mengerti hati ini. 



No comments:

Post a Comment