Tuesday, November 30, 2021

Cinta Yang Paling Ikhlas

 ramaii.... ramai yang datang padaku.. 

katakan tentang move on.. 

katakan tentang melupakan.. 

katakan tentang terus melangkah tanpa menoleh belakang. 

ramai... terlalu ramai. 


ya .. mungkin dia dah berubah. 

mungkin dia dah bahagia. 

itu pilihan dia . 

aku gembira lihat dia bahagia 

kerana bahagia dia adalah bahagianya aku. 


tapi.. adalah kejam jika korang paksa aku lakukan sesuatu yang aku belum mampu lakukan.  

aku tahu.. ini sakit... 

aku tahu.. ini pedih.. 

aku juga tau.. ini perit.  

tapi.. inilah harga sayang aku pada dia. 


cinta yang paling ikhlas dari dalam hati aku saat ini. 

cinta yang mungkin tak ada makna buat dia. 

namun.. dia sangat bermakna buat aku. 

aku cintakan kamu . 


dan aku serahkan rasa cinta abadi aku pada tentuan Allah.. 

aku serahkan perjalanan masa depan aku pada Allah. 

aku yakin Allah akan berikan yang baik buat aku .. dan kamu..  dan mungkin juga kita. 



No comments:

Post a Comment