Wednesday, November 10, 2021

drive dalam anxiety attack

 



 tak boleh pulak tido.. teringat tadi 

Allah uji aku lagi tadi. 

hari ni straight 4 hari Allah datangkan ujian anxiety dalam idup aku. dah jadi peneman pulak sakit tuu selalu pulak dia datang. 


after series yang keep on coming . 

at one point aku leleh n lemah semalam.. and i choose to flush out to someone that i trust. 

so, jmpe dia.. dengan niat nak luahkan rasa.. supaya aku punya sedikit ruang untuk aku bernafas.. berehat sebentar kemudian mula melangkah semula. 


tapi.. Allah uji.. sebelum gerak dari rumah tengah hujan.. then masa nak berhenti solat sekejap, eh eh turun hujan semula.. 

kengkonon nak picnic sambil borak sambil makan.. x jadi.. last curhat hati ke hati kat dalam kedai makan.. sambil makan. 


elok nak balik... tgh2 ademm.. eh eh tetiba anxiety datang weii.. setan ni rajin pulak dia keje pasca cuti am ni.. sakit weii.. allah je tahu rasa.. habis orang sebelah aku gonyong, genggam, gemas semahunya akuu.. dek nk luah rasa sakit tuu.. 

sampai ke rumah dia.. nak drop.. aku masih x elok lagi.. and aku minta layover sekejap.. bagi aku tenang sikit.. kalau tak camne nanti nak drive. 

bila agak dah tenang sikit... agak2 nampak jalan x berpusing satu dunia.. dengan lafaz bismillah kita drop dia and kita jalan pelan pelan drive balik rumah. 

aku ingat aku kuat.. baru keluar taman rumah dia.. ehh bawak kete gelong kiri kanan.. allahh.. nasib xada kereta uols.. 

sebab gelong bawak kereta.. opkos bawak kete pelan pelan je.. takut gelong nanti terbabas kemana mana. 

ye la.. dalam pala otak fikir bebukan.. fikir langgar tu.. langgar nii.. tangan bawak kete menggigil... pelan2 je tekan pedal minyak.. mata bilau bilau tengok jalan.. otak x function.. signal kiri kanan kadang fail. 


alhamdulillah.. dalam pelan.. allah pelihara aku.. 

sampai juga rumah.. 

walaupon kuat dugaan dia tadi.. 

and aku trauma drive dalam keadaan anxiety.. 






No comments:

Post a Comment