Wednesday, November 24, 2021

tidurlah wahai mata, otak n hati

 

tadi gatal masuk space kat twitter. 

topik dia best . 

"apa yang awak nak cakap kat mak dan ayah awak"

topik ni memang best . 

lagi lagi buat aku yang terlalu banyak memendam rasa. 

tapi.. bila masuk space.. aku tak terluahkan. 

what i can share is persediaan seorang anak sebelum perginya mak dan bapa dia. 

ermm.. nanti ada masa.. dan rajin, aku share kat sini pulak. 


bila space dah habis.. 

ermm... tetiba termenung sekejap aku. 

tiba tiba rasa sebak datang 

tiba tiba air mata jadi murah. 

damn... tertriggered sendiri. wahahaa. 

sendiri cari pasal ... sendiri triggered.

padan muka aku. 


tidolah wahai mata.. 

tidolah wahai otak.. 

tidolah wahai hati. 

esok ade appointment dengan doktor ni. 

semoga Allah mudahkan.. amin 




No comments:

Post a Comment