Saturday, February 12, 2022

Drama Sebabak En baldi

sambung citer borak dengan En Baldi. 

semalam kebetulan buat delivery covid test pack 
so.. sambil borak.. sambil jenjalan.. 
then mmg nk singgah jumpa Mr Teddy
sebab dia pon order test pek covid juga. 

DRAMA SEBABAK NO 1

borak.. borak dengan en baldi.
tetiba dia "you bila nak keluar.. tadi kata nak keluar" 
me update location 1 i.. 

pastu... dia cakap "ex u drive eh" 
aku cakap la.. aku drive 
then dia balas "how can u reply text.. mesti tengah tunggu ex you" 
aku pon snap la gnbr tunjuk aku drive. 
and selamba badak balas "kang ada yang kena cotos kepala tu" 


aku selalu marah kalau dia text n drive.. 
but i do the same.. hahahahaa
i luv when he called if he is driving or rempit-king

DRAMA SEBABAK NO 2

Masih drama dengan si en baldi. 
dia dok borak mengata aku pasal text and drive. 
tetiba dia cakap "aduhh ex tak sedap nak sebut.. apa nama dia" 
aku dah tahu dah.. mesti dia ade ura ura nak membahan aku.. jadi aku dengan  bengongnya balass.. "Tupperware" 
and free free balas "acikkkk youu" 

aku?? gelakkk separuh nyawa dalam kete masa tu.. 
hahahaha.. free je weii aku kne acikk.. 
hahahaa.. 

tak habis sampai situ.. 
sebab aku memain je jawab.. terus dia tukar nama panggilan. 
kejap kejap "kawan you".. kejap kejap "kawan you" 
aku mcm pelik.. aku cakap pasal ex aku
then aku cakap laaa "ex i" 
en baldi sound " heh.. xbaik laaaa... dia tu orang yang pernah you sayang.. x elok panggil ex" 
me balasss " ok... masa lalu i" 
me tambah minyak lagi
"keee.. lepas ni i sebut nama manja i dgn dia kalau citer kat you" 

and he balasss "meh... ikut u" 
and me laugh hard. 
hahaaha.. 





 

No comments:

Post a Comment