Wednesday, February 2, 2022

Result Goal for January 2022

 

 

masa awal January lepas.. 
aku ada set target/aim yang aku nak capai dalam masa sebulan..
so.. this is the result .


  1.  Achieve 30km walking  per month 
  2. Be more emotional stable 
  3. Rebrand semula Instagram 
  4. Kurang mood malas
  5. Maintain 50 kg for the month 

dari 5 target aku... aku cuma dapat capai 2 target je.. 
hahaha.. xpe laa.. masih boleh diperbaiki... 
insyaallah.. amin.. 

bulan january.. alhamdulillah... 
walaupon belum pulih sepenuhnya.. tapi.. aku masih dapat kawal sakit aku..
and be more stable.. walaupon sekali sakit aku datang.. macam puting beliung jadinya hidup aku ni.. 
but alhamdulillah.. i still survive.. 
walaupon ada episod menangis .. meraung pedih.. 
alhamdulillah.. i am still survive. 

Rebrand semula Instagram.. walaupon xde la 100% siap..
but plan.. and progress is on going.. 
insyaallah.. bolehhh kott pergi.. 

kurang mood malas ni yang payah..
sebab mood memang malas sesajaaa.. 
malas nk buat keje..
malas nak keluar.. banyak bertanggung.
rasanya kne buat something for this..

for maintaining berat badan..
awal bulan je jaga weii..
hampir ke hujung bulan... nafsu macam ape jee...
teruk bebenorrr.. hopefully boleh start kawal balik bln Feb ni. 
30km?? hahaha.. dapat 5 km jee wei..
gila jauhhhhh kan.. 
masalah betul 


No comments:

Post a Comment