Thursday, February 3, 2022

Saja Minta Dibahan


hey youu.. good morning.

jujurnya aku xtdo lagi.

sebab dah banyak kodok tido petang tadi.

penangan demam.. tido je la kejenye kan. 


saja la pepagi ni nak citer.. 

sebab dah lama x update ilmiah kat blog dek kekangan waktu.. 

so.. kebetulan ade free time sikit ni.. kita update. 


tadi aku tetiba bungukk ape ntah tersasul bende bebukan. 

borak dengan membe pkol 3 pagi..

aku nk cakap " aku free from commitment"

aku tersasul lalu cakap " aku freemason"

membe gelak mcn x ckup tanah.. 

syaitannirrajim mana ntahh guide pala otak aku. 

borakk 3 pagi.. bende mepek je la kot yang keluar.


and td kacau Mr Blonde (karakter baru untuk pembaca blog ni)

entah ape yang merasuk aku gatal tanya soklan bodo kat dia..

" you ni gay ke... ke bi"

hahahahaha.. xtau kenapa.. xde asal usul. aku gatal tanya soklan tu.

dia balas.. "u sakai eh"

wahahahahahaa


sumpah aku masuk airr. 

amponnn mattt



No comments:

Post a Comment