Thursday, February 3, 2022

sebab sayang kan


jujur ehh. aku memang xnak amik tahu hal pasal si roy dengan teja tu.. tapi entah laa.. bende tu keeps coming to me.

bukan ape.. if bende yang elok sampai.. aku doakan or aminkann.. kalau bende bende sedih yang sampai kat aku.. mestilah aku ikut sedih. 

and aku pulak bukan jenis say no if people nak meluahkan.. aku dengar je laaa.. 

sedikit sebanyak.. aku bandingkan dgn karakter roy yang dulu.. 


kawan kawan dok luahkan rasa pelik tengok perangai si roy tuu.. 

rasa kesian kat roy.. 

for me.. why cakap kat aku?

kalau aku cakap kat dia pon.. nanti dia cakap aku yang toksik..

teja?? lagi la meroyan dia.

nanti kata mcm2 pasal aku..


tu pilihan roy... aku hormat.. 

dia nk jd sosok suami terakhir ke.. sosok lelaki solehah ke

dia nk jd beruang ke.. nk jd lembu ke.. 

tu pilihan dia.. dia yang benarkan bende tu jd kat dia.  pilihan dia.. 

sama juga dengan teja..  

they choose and decide what they wanna be. 

in front of public n behind it. 


aku? tak ada kaitan ponn.. 

cuma if aku tahu sisi yang bkn diri roy yang sebenar.. sisi jatuh si roy.. opkosss aku sedih. 

tapi tu la.. sedih n simpati je la yang mampu. 

sebab sayang kann



No comments:

Post a Comment