Thursday, February 3, 2022

Rindu En. Baldi


i never know if aku penah naikkan nama En Baldi tak kat blog aku ni.. 

if ada... adalah.. 

kalau tak ada.. nanti kalau aku rajin.. aku citer. 

tapi.. x janji. sebab mood update kadang ke laut dalam. 


Encik Baldi.. 

antara kawan lelaki yang muncul karakternya dalam perjalanan hidup aku.. 

selepas kecewanya aku pada insan bergelar lelaki. 

tapi.. aku rasa aku masih normal.. sebab okey je lagi dengan lelaki. boleh la buat kawan.


Encik baldi.. 

walaupon xdea rapat sangat dengan dia. 

tpi kadang2 okey juga dapat borak dengan dia. 

hahaa. teringat dia nyanyi lagu dugem ari tu. 

sampai hari ni aku xboleh move on. 


Encik Baldi punya tebiat.. 

kol aku... nak ajak borak.. 

tapi bila aku angkat... dia tetiba borak dgn kwn dia.. bkn aku. aku tukang dengar je. 

dah biasa dah.. 

tapi iols okey je.. sebab peneman buat keje. 


anyway.. thanx encik baldi

sebab selalu menceriakan hari saya. 



No comments:

Post a Comment