Wednesday, February 8, 2023

Ghoi ni punca laaaaa

 

tadi mimpi mr Ted lagi. 

xtau ahhh kenapa kerap juga dia masuk mimpi sekarang.. 

rindu kita keeeee... 


dalam mimpi tu... kesahnya terjumpa dia.. 

ajak jumpa, sebab nak meluah rasa... 

dia cakap okey.. 

tapi.. yang pelik tu dia elus elus tangan kita.. 

haipp.... 


lepas tu.. aku keluar dengan kwn2 aku .  

then masa nak balik tu.. dia mesej . 

katanya mesej curi curi.. 

sebab dia dengan "mak tiri"... 

( ade ke dia panggil partner dia mak tiri) 


dia cakap .. nak jumpa tu boleh.. 

pastu.. dia cakap jmpe kat area mytown. 

siap bagi link airbnb or hotel.. 

nak bagi kat aku . supaya aku x susah kalau nak gi jmpe dia. 


lepas tu.. aku tersedar dari mimpi.. 

bukak mata.... aku baring kat si ghoiii. 

dia ni.... punca laaaaaaa. 

tapi salah sendiri jugak. spe suruh tido petang. 

kan dah mimpi bebukan. 



No comments:

Post a Comment