Sunday, November 27, 2022

Budak2 Ni Buat Hal Lagi

tengah sedap layan Kdrama..
tetiba dapat mesej..
"we ondaway gi rumah you... in 5 mins sampai" 
aku macam... blurr..

ape hal nak datang rumah..
nak kemana..
but aku kan penunggu setia... so.. tunggu je la.. 
bila sampai.. diorang bagi hadiah ni.. 


hadiah lagii... surprise lagii. 
goshhh 3 hari turut turut diorang buat aku speechless.. 
and Rizal cakap "its 3 day worth your birthday.. hari hari pon besday you"
hahahhaa.. aku gelak je..
but.. bahaya tau cakap hari hari besday i..
sebab i akan tuntutt ape je yang boleh i tuntutttt. 


bila bukak balutan tu semua.
taraaaaa.. puzzle  with frames ~!!!! 
hahahhahaa.. bila la aku nak ada kerajinan buat bende ni..
then jangan tanya kenapa laaaa aku lenyappp n senyapp.
fokus main natang ni agaknye

thanx korangg.. 


 

No comments:

Post a Comment