Sunday, November 27, 2022

Hantaran?? Hantaran Birthday Perhaps

Brownies Tower ala Pkok Chrismas

okey.. this is what happen.. 
ingatkan dah berjimba bersuka ria tu... dh habis..
tapi masa Ms Angel nak balik tuu..
tetiba dia suh tunggu sekejap..
and terkeluar la bende ni.. 
BROWNIES TOWER ala Pokok Christmas

aku keluar tadi jalan berlenggang..
balik dengan hantaran..
terkejut mak aku masa aku balik dengan kotak tuu.. hahahha
takut anak dia kne lamar tanpa beritahu kee??? 
hahhahaa.. ok.. bercanda.. 


masa tengok kek ni..
sebiji macam pkok christmas tu..
dengan marhsmallow (tak tau eja) 
dengan sprinkle dia..
dengan choc drizzle dia.. 
dengan manik manik dia.. 

sedapp ~!!!! 
tapi manik dia ade yang kerasss.. 

and u know what..
mak aku recycle kek ni buat dia wish birthday aku..
sonanggggg je dia buat kejeee..
siap ngadu manik dia keras lak tuu..
hahhahahhahaa
makan je la mommy oii. 
benda orang bagi.. 


 

No comments:

Post a Comment