Sunday, November 27, 2022

Celebrate Birthday di House of Kambing, Serdang


lawa takk???
haaa uols.. aku melawa untuk my birthday outing. 
jujurnya aku tak tahu ape yang bebudak ni dok rancang.. 

kesahnya masa dalam space... 
aku tetiba cakap nak makan kambing..
then si Faiz (singapore) tetiba menyampuk..
and tetiba juga aku usik dia suh belanja... for my birthday..
dan tetiba je ade backup pompom girl... 
dan tetiba juga dia cakap OKEY. 
pastuuu.. the rest is history. ( aku pon x ingat merepek ape

Faiz & Ms Angel... RIzal go smoking
memasing tengah kelaparan tunggu makanan

kebetulan Rizal pon datang KL dari Singapore..
nak celebrate birthday sesama...
beza 2-3 hari jeee dengan birthday aku.. 
so rancang nak celebrate birthday sama sama. 

ok.. complete package 

so.. kitorang pon ke House of Kambing, MAEPS, Serdang. 
Mr Teddy yang bawak aku datang sini dulu..
dah cuba yang ni.. sedap..
then penah bawak Ms Angel pula datang sini.. 
dia pon cakap sedap..

and kali ni.. kita bawak orang jauh lakk datang cuba makan kat sini..
sedappp.. 
daging kambing dia lembutt.. 


masa sampai tu.. ramai giler orang weii..
sampai beraturrr..
rasanya ni first time aku beratur kat sini... huhu.. 
redha je laa..  nak marah pon x boleh kan..
rasa sebab baru dapat gaji kott.. 
rasanyaaa laaa

Apple Asam Boi

so kali ni.. sebab kitorang berempat..
aku order set nasi + kambing bakar untuk 5-6 orang makan (lupa nama set dia ape) 
yang ni.. dia bagi sekali chicken crispy 
then add on sup kambing..




masa order tu.. si Faiz tu mcm skeptikal..
"sedap ke kambing dia?" 
tapi dah pekenaaa.... dia senyap je makan..
tanya sedap ke tak..
dia kata okey...  daging kambing dia lembut. 



kitorang makan dengan penuh santai..
yang penting... habissss licin semuanyaaa.. 
tu penting..
sebab orang belanja.. walaupon dia cakap xpe.. xabiskan pon xpe. 
tapi.. mana boleh... rezeki tuu. 

and total dia bayar is RM 153.00 
zaaapppp..... for 4 pax.. 
not bad la kan??? 
tengkiuu faiz belanjaa.. 

cerita x abis sampai sini..
ade lagi sambung dia.... 
aku share kat next post ehh.. 


 

No comments:

Post a Comment