Saturday, November 26, 2022

Surprise Detik 12 Tengah Malam

25 November 2022.. 
aku tak tahu pukul berapa aku tertido
and tengah sedap tido tu..
tetiba ade call in.. 

at first aku biarkan aje...
sebab mengantuk.. and i wanna have my beauty sleep..
tapi sebab it keep ringing..
so.. aku angkat la juga..
walaupon aku tau.. haukkk suara aku..
suara orang mamai  yang terjaga dari tido. 

Ms Angel call cakap dia ade kat depan rumah..
nak hantar barang yang aku kirim kat kawan minta belikan.. 
sebabkan dia dah sampai... 
aku suh tunggu je la kejap kat luar rumah tu.. 

turun... keluar.. jmpe dia.. 
dia bagi keropok lekor yang aku kirim kat kawan. 
pastu dia ade bebel ape ntah.. 
aku x ingat..
(maaf.. saya mamai teruk masa tuu) 

tengah layan dia bebel tu..
tetiba muncul satu makhluk dari dalam kete..
Rizal ~!!! ye... RIzal with a slice of cake with lilin.. 

Birthday Cake Slice from Ms Angel & Rizal

i dunno how ugly i am during that time..
how mamai i am..
with mata yang halfly bukak... 
aku wish dalam hati.. and tiup lilin.. 

after a while.. diorang balik.. 
aku campak semua bende dalam peti ais.. 
then sambung tido..

hehehehhe

 

No comments:

Post a Comment