Thursday, December 1, 2022

Koyak Poket di Mytown

hello guyss.. 
semalam kebetulan sebab ada jumpa orang kat Mytown..
and malam pula ade dinner date with Shuben 
so... kita jalan jalan sekali..
alang alang dah melawa.. 


Mytown..
ade direct MRT kat bangunan tu..
dapat laaaa aku jenis semacam malas drive punya orang..
hehehe.. nak buat guanaaa.. 
malas hadap jammed.. 
pastu musim hujan ... 
pastu bukan duduk satu tempat.. 
pastu.. keluar lamaaaa.. 
jadinya.. kita naik ke train .. mudah. 



jumpa orang kat Mytown ni..
kita borak borak.. sembang sembang segala..
then makan..
kitorang makan kat AROI THAI. 
aku order 2 tomyam noodle  & 1 glass noodle beef
nafsu makan sekarang tak berapa nak adaaa sangatt.. so.. yang ni pon boleh buat kenyang. 

dah setel jumpa semua..
kitorang pon berpisah.. 
so.. mula la episod memenatkan kaki..
pusing habis 1 mall ni.
xtau laaa bape banyak kali pusing.. huhuhu. 



ada juga la beberapa tangkapan yang aku buat.. 
ade benda yang aku aimed nak beli kat shoppee..
end up aku beli kat sini je.. 
hahhahaa.. bende tu datang depan mata.. 
kita amik.. cuba.. rasa okey... bayar.. setel.
hahahhahaaha.. 

dah habis pusing..
penatkan kaki.. sakitkan kaki segala..
now nak pergi ke Lalaport pulak.
nak jmpe shuben kat sana.. 

nanti i sambung stori dinner date dgn shuben
tapi.. kat next post pula





 

No comments:

Post a Comment