Friday, December 2, 2022

Mr Teddy Nak Jaga Aku ?!!

 

holla eberibodii.. 

2nd December... i am busy with my plan to meet up my friends this weekend. 

so.. yeah.. 


just nak citer.. td mr ted tu masuk lagi dalam mimpi aku..  

xtau kenapa kerap dia datang. 

kalau kata aku rindu... xde lak teringat kat diaa.. 

but yeahhh.. dia datang. 


kali ni mr teddy tu datang... we go makan

dia amik kat rumah.. then we go jalan jalan and makan. 

masa lepak tu.. kitorang borak borak.. then dia bawak i pergi satu tempat ni.. 

macam tempat exercise atau treatment. 

kat situ aku beryoga..  

And yoga ni ade org bantuu.. mcm ada trainer laa.. exercise tu pulak guna mcm elastic band tuu.. terasa sakit bdn aku buat those exercise tuu. 


after exercise semua... kitorang lepak ramai ramai.. 

with all contestants.. kan tempat tu tempat treatment.. so dia mcm berkumpulan.. 

so.. kumpul ramai ramai.. leader bg next arahan. 

sebab aku lambat habis.. dia suh refer org sebelah.. masalahnyr org sebelah catit dalam tulisan cina. mana aku fahamm 

tetiba tgk di mr teddy ni tulis terjemahan tu kat white board.. wahahaha.. gigih beliau. 

boleh jeee bgtau guna mulut kann.. nk juga tulisss.. 

share dgn ramai orang.. 

tp kdg2 mr teddy memang gituu... gigihhh. hahahaaa 


aku pon tunggu mr teddy siap tulis and baca.. 

then tunggu dia setel.. sebab nak balik.. 

ye laaa.. kan datang dengan dia.. kne la hantar balik. 

but in this case.. dia nak bawak aku balik rumah dia.. dia nak rawat aku.. jaga aku.. 

opkosss laaa yang itu tak tahuuu.. 


ermm.. entah laaaa.. aku pon xtau apr bende ni. 

kitta layankan jr la mimpi nii.. 

hehehehe. 




No comments:

Post a Comment